maanantaina, toukokuuta 8

Tässä on tullut mukavia meemejä vastaan joten laitetaas nyt pari sellaista jakoon. Ensimmäinen on vanha juttu, mutta uudet jutut. :D

Viisi paljastusta jota ette minusta tienneet (sisko on hiljaa, sä tiedät kaiken ;)

1. Olin teininä järjetön Metallica fani ja olen kätellyt Jasonia!
2. Pidän rannekelloa oikeassa kädessä vaikken ole vasuri.
3. Minulla oli pienenä hammasraudat (sellainen muovivempele kitalaessa), nykyään minulla on täydellinen purenta.
4. Kävin kurssillisen latinaa lukiossa, en tosin koskaan tehnyt koetta.
5. Teidän pitäisi tietää miltä näytän. :)

[via Neonilla]

******

Ja toinen johon pakko osallistua vaikka hieman hankalaa onkin. :D

1. Montako etunimeä sinulla on?
kaksi

2. Pidätkö etunimistäsi?
Ensimmäisestä en oikeastaan koskaan ole suuremmin pitänyt. Liian yleinen ja jotenkin lapsellinen. En nyt sano, että kaikki tuon nimen omaavat ovat lapsellisia, mutta minusta se ei vain toiminut minun elämääni. Eli lakatkaa nyt pirskatti suuttumasta jos teillä on sama nimi.
Toisesta nimestä (Elina) tykkään kovasti.

3. Onko etunimilläsi jotain historiallista taustaa, oletko perinyt jonkun nimistäsi joltain sukulaiselta?
Kaippa niillä joku raamatullinen selitys on, eikös kaikilla? Ensimmäisessä nimessä on osio joka toistuu kaikissa meidän tenavien nimissä se on peritty isäni äidiltä. Aion myös jatkaa sitä omille lapsille. :)

4. Mainitse viisi mielestäsi todella kivaa nimeä.
Joanna, oa kuullostaa kauniille lausuttuna. Kia, melkein kun Tia, Pia, Mia, mutta ei sittenkään niin tavallinen. Pinja, siinä vaan on jotain. Rikhard, isän isä. Juuso, mulla vaan on joku juttu noihin J:llä alkaviin. :D
Sinällään erittäin moni nimi on kaunis, kunhan sitä ei pilata vääntämällä typeräksi lempinimeksi. Minä olenkin kova käyttämään ihmisten oikeita nimiä vaikka muut käyttäisivät aina lempinimeä. Marko on Marko eikä Make, Tomi on Tomi eikä Tomppa...

5. Etana nousee viisimetristä tolppaa. Päivässä se pääsee ylöspäin kolme metriä, mutta yön aikana etana valuu kosteuden ja kylmyyden johdosta kaksi metriä alaspäin. Kuinka monta päivää kestää ennen kuin etana pääsee tolpan nokkaan?
kolme? Vai onko tässä joku juttu?

[via Naamioiden takana]

sea   13:55   


4 Kommentti(a):

Anonymous Anonyymi...
Paljastuksista tiesin kaikki, paitsi latinaa en muistanu.. mut nyt kun mietin niin muistan senkin.
Täydellinen purenta, siitä olen sulle kateellinen, miksi mun hampaita ei koskaan oijottu.. mur =)

Sä veit mun Kian ja Pinjan, mut onneks et tykkään lempinimistä ja säästit mulle Rikun :)
Blogger sea...
Koska sun hampaat ei kasvanut niin vinoon, että työnti toisen pois tieltä? Onhan mullakin edelleen yksi alahammat hieman vinossa toisen päällä, mutta se ei estä purentaa. Täydellinen purenta on siis silloin kun ylä- ja alahampaat napsahtaa täydellisesti yhteen. Tätä ei niin kamalan monella ole. :)

Sorry! Mut et sä voi muutekaa kopioida tota blogiisi kun sitten kaikki osaisi yhdistää meidät kun susta on tullut niin suosittu. ;D
Anonymous Anonyymi...
Onhan mulla toi yks alaetuhammas joka työntyy tuonne taakse kun ei ole mahtunut omalle paikalleen, sitä joskus joku hammaslääkärikin ihmetellyt et miks ei ole oijottu.
Sinä ja sinun täydelliset purentasi.. himskatti =)

Musta suosittu, no ehkä hiema joo, melkein yllättää itsenikin ;D

Höh, katselin tuota samaa nimimeemiä tänään jo aamulla ja meinasin laittaa sen, mut ei sit =)
Blogger sea...
Minkäs minä hampailleni voin. :D

Laita vaan. :)







teacup photo from kuu_nel

sunday[.]gloomy[ät]hotmail[.]com


Listaa minut!

Listaa minut!



arkisto
heinäkuuta 2004
elokuuta 2004
syyskuuta 2004
lokakuuta 2004
marraskuuta 2004
joulukuuta 2004
tammikuuta 2005
helmikuuta 2005
maaliskuuta 2005
huhtikuuta 2005
toukokuuta 2005
kesäkuuta 2005
heinäkuuta 2005
elokuuta 2005
syyskuuta 2005
lokakuuta 2005
marraskuuta 2005
joulukuuta 2005
tammikuuta 2006
helmikuuta 2006
maaliskuuta 2006
huhtikuuta 2006
toukokuuta 2006
kesäkuuta 2006
heinäkuuta 2006
elokuuta 2006
syyskuuta 2006
lokakuuta 2006
marraskuuta 2006
joulukuuta 2006
tammikuuta 2007
helmikuuta 2007
maaliskuuta 2007
huhtikuuta 2007
toukokuuta 2007
syyskuuta 2007

vielä vanhempaa tavaraa


Get Firefox!
Powered by Blogger

Gloomy Sunday 2007 / Blogger