perjantaina, maaliskuuta 17

Jokainen nainen on varmasti joskus saanut huonoa palvelua kaupassa vain, koska on nainen. Hassua kun asiasta on mesottu vuosi kausia ja miesmyyjiä on varmasti opastettu auttamaan naisia valinnassa ja kohtelemaan kuten muitakin asiakkaita. Erityisesti tähän ongelmaan olen törmännyt kysyessäni/ostaessani jotain elektronista laitetta, vielä pahempaa jos se on halpa.
Väheksytäänkö miehiä asiakkaana missään kaupassa?

Kaksi viikkoa sitten kävin Mikkelin mpy:n myymälässä. Erittäin mukava, avulias ja reipas naismyyjä lupasi tilata minulle puhelimen, koska heidän valikoimassa sitä ei ole. Otti numeroni ylös ja lupasi soittaa kun puhelin tulee, seuraavana torstaina tai perjantaina. Viime viikon perjantaina kävin liikkeessä vaikka soittoa ei ollut kuulunut. Puhelinta ei ollut. Sitä vastoin minua palvellut myyjä kysäisi toiselta häiskältä tietääkö hän asiasta. Tämä mies oli tökerö ja juuri sellainen "jaaha, nainen ostamassa jotain halpaa". Tänään kävin uudelleen kyselemässä, koska tämä viime viikkoinen mies oli sanonut puhelimen olevan Pieksämäellä ja tulevan keskiviikkona. Ajattelin, josko odottaisin muutaman ylimääräisen päivän, että eiköhän se sitten. Ja kakat. Minua palveli jälleen tämä poika joka ei tiennyt mistään mitään, joten kysyi neuvoa kännykkävastaavalta. Onneksi tämä mies oli sentäs ihan mukava, muuten olisin räjähtänyt. Puhelin makaa edelleen Pieksämäellä...kysyinkin kasvattaako se jalkoja siellä. Kännykkävastaava ei edes tiennyt, että tälläinen yksittäiskappale oli heille tilattu tai ei sitä kai ollut varsinaisesti tilaamalla tilattu, koska se ei ollut tullut...koneella kyllä luki, että matkalla. Tapitin kiusallani penkissä kunnes tämä vastaava soitti Pieksämälle ja käski lähettämään puhelimen. Pitäisi tulla maanantaina. Saas nähdä tuleeko, minä maanantaina ja minkä värisenä.

Olen pahoillani (empäs ole), että olen nainen, olen pahoillani (ai olen vai), että ostan halpoja elektronisia vimpaimia, mutta ei se prk tee minusta yhtään sen huonompaa asiakasta! Haistakaa home! Minä juoruan naisena koko tuttavapiirini läpi huonosta palvelusta! Siitäs saatte! Kannattas vähän miettiä kuinka kohtelee!

ps. Se naismyyjä (Virve?) ja kännykkävastaava (Riipinen?) on edelleen ihan kivoja. :)

sea   21:38   


0 Kommentti(a):








teacup photo from kuu_nel

sunday[.]gloomy[ät]hotmail[.]com


Listaa minut!

Listaa minut!



arkisto
heinäkuuta 2004
elokuuta 2004
syyskuuta 2004
lokakuuta 2004
marraskuuta 2004
joulukuuta 2004
tammikuuta 2005
helmikuuta 2005
maaliskuuta 2005
huhtikuuta 2005
toukokuuta 2005
kesäkuuta 2005
heinäkuuta 2005
elokuuta 2005
syyskuuta 2005
lokakuuta 2005
marraskuuta 2005
joulukuuta 2005
tammikuuta 2006
helmikuuta 2006
maaliskuuta 2006
huhtikuuta 2006
toukokuuta 2006
kesäkuuta 2006
heinäkuuta 2006
elokuuta 2006
syyskuuta 2006
lokakuuta 2006
marraskuuta 2006
joulukuuta 2006
tammikuuta 2007
helmikuuta 2007
maaliskuuta 2007
huhtikuuta 2007
toukokuuta 2007
syyskuuta 2007

vielä vanhempaa tavaraa


Get Firefox!
Powered by Blogger

Gloomy Sunday 2007 / Blogger