keskiviikkona, toukokuuta 18

Sain sen tänään vihdoin valmiiksi. Punaiset helmet (muualla kun lampussa) alkoivatkin jo ärsyttää samoin kun lampun lila väri. Alimpia kierroksia pitänee vielä säätää ja joskus vielä maalaan tuon oikeasti punaiseksi. Seuraava projekti on makkarin yöpöytälamppu sekä samaa mallia oleva kattolamppu. Pitäisi vain keksiä miten ihmeessä helmet saa aseteltua kauniisti ja niin etteivät ne valahda kaikki alas. Ideoita?

Dr. Phil puhui tänään äärimmäisen fiksuja. Olen täälläkin jauhanut miten naiselle pienet ja kummalliset asiat merkitsevät ihan kaikkea. "Keittiöllä ja makuuhuoneella on jotain yhteistä." Sekä lempiaiheeni.... Miehen pitää tehdä nainen onnelliseksi (tiskaa) silloin nainen tekee miehen onnelliseksi (antaa). Suurin osa miehistä kitisee tässä vaiheessa "miksi minä, miksi se nainen ei voisi tehdä minua ensin onnelliseksi?!". Jos nainen tekee miehen onnelliseksi ei mies tee naista automaattisesti onnelliseksi. Kokeile vaikka. Ei se kissa kehrää ellet ensin silitä. Naisilla se takaisin antaminen on luonnollista, miehet vain ottavat eivätkä ajattele takaisin antamista. Kuten minä (ja drphil) olen monesti sanonut, ei se ole väärin, ei mies ole yhtään sen huonompi, se nyt vain on niin. Haluaako sitä olla onnellinen vai oikeassa? :)

Järkytyinpä muuten eilen (?) kun irkissä pojat eivät ymmärtäneet (tai J ymmärsi, hienoa J. :) miksi minä olen aina pyytänyt kumppanilta puolet e-pillerirahoista. Heistä se oli röyhkeää eikä heille tulisi mieleenkään maksaa osaa. Hassua, minä olen aina ajatellut, että se on lähes itsestäänselvyys. Jos mies haluaa säännöllistä seksiä minulta eikä tahdo lasta niin paranee osallistua ennaltaehkäisyyn.

sea   00:58   


6 Kommentti(a):

Anonymous Anonyymi...
Just. No minusta on todella röyhkeää, jos mies ei tarjoudu maksamaan puolta pillerirahoista. Ne on tosi kalliita! Olen toiminut aina näin omissa suhteissani ja tuskin sellaista miestä huolisin, joka ei maksaisi.. (tai no tietty taloudellisen tilanteen mukaan, mut periaatteessa puolet&puolet) Niin!
Blogger sea...
Niinpä. Kieltämättä oli hämmentävää kun useampi sanoi "ei ikinä", minä olen aina ajatellut "totta kai".
Ja vaikka minulla olisikin vara ostaa pillerit niin mielestäni ehkäisy on yhteinen juttu.
Anonymous Anonyymi...
Totta kai ehkäisykulut jaetaan. En kyllä ikinä kehtaisi pyytää naisystävääni syömään e-pillereitä. Sen verran voimakkaita aineita ovat. Jos niitä olisi miehille, voisin ehkä kokeilla. Söihän tuo tyttöystävä niitä aikoinaan, mutta nyt vähän aikaa olleet muut menetelmät käytössä.
Blogger sea...
En ole koskaan pahemmin pohtinut miten tujuja pillerit on. Olen kyllä popsinut niitä jo 11 vuotta, pitäisi siis kai pohtia. En vain jaksa stressata kun elämä pillereiden kanssa on paljon helpompaa ja mukavampaa kun ilman. :)
Ja silti, vaikka syönkin pillereitä myös sinkkuaikana vaadin parisuhteessa maksamaan puolet.
Hmm, mites ois, voisinko, ainakin aluksi, osallistua pillerikuluihisi :)
Blogger sea...
Saahan köyhää auttaa. Laitanko tilinumeron?







teacup photo from kuu_nel

sunday[.]gloomy[ät]hotmail[.]com


Listaa minut!

Listaa minut!



arkisto
heinäkuuta 2004
elokuuta 2004
syyskuuta 2004
lokakuuta 2004
marraskuuta 2004
joulukuuta 2004
tammikuuta 2005
helmikuuta 2005
maaliskuuta 2005
huhtikuuta 2005
toukokuuta 2005
kesäkuuta 2005
heinäkuuta 2005
elokuuta 2005
syyskuuta 2005
lokakuuta 2005
marraskuuta 2005
joulukuuta 2005
tammikuuta 2006
helmikuuta 2006
maaliskuuta 2006
huhtikuuta 2006
toukokuuta 2006
kesäkuuta 2006
heinäkuuta 2006
elokuuta 2006
syyskuuta 2006
lokakuuta 2006
marraskuuta 2006
joulukuuta 2006
tammikuuta 2007
helmikuuta 2007
maaliskuuta 2007
huhtikuuta 2007
toukokuuta 2007
syyskuuta 2007

vielä vanhempaa tavaraa


Get Firefox!
Powered by Blogger

Gloomy Sunday 2007 / Blogger