perjantaina, helmikuuta 18

Ai, että nyppii!
Tämä Marcus (jos se nyt edes on hänen nimensä) johon törmäsin junassa ja jonka kanssa olen kirjoittanut sähköposteja osottautua idiootiksi. Ja niin ystävälliselle vaikutti livenä! *mur*
Ensimmäinen moka oli se mistä aiemmin kirjoitinkin, liiallinen salaperäisyys. Toinen moka oli soittaa minulle (miksi annoin sähköpostin enkä puhelinnumeroa?). Kolmas moka oli soittaa uudelleen (molempiin puhelimiin) vaikka olin sanonut sähköpostissa etten tykkää puhua tuntemattomien kanssa puhelimessa! Seuraavassa mailissa tämä idiootti sitten järkeili, että minä olen varmaan varattu nainen kun en halua puhua hänen kanssaan puhelimessa. Hetkinen? Enkös minä juuri edellisessä sähköpostissa selittänyt pitkästi ja selkeästi etten pidä yhtään siitä, että puolituntematon ihminen soittaa minulle?
Olen vähän kahden vaiheilla suuttuakko tuosta varatuksi epäilemisestä (etenkään kun se ei olisi hänelle ongelma). Jos minä olisin varattu niin en kai minä hänen kanssaan sähköpostia vaihtelisi saati, että olisin edes antanut koko osoitetta! En ole oikein ilonen, että minua pidetään pettäjänä.
Toisaalta, kun tämä Marcus alkoi udella millaisesta seksistä pidän ei voi kai enää odottaakkaan mitään fiksua hänen suustaan. Jos kerta oli seksiseuraa hakemassa niin eikös sen olisi voinut sanoa heti. Ja jos ei hae pelkkää seksiseuraa niin sitten tuollaisia ei kysellä. Minua ei todellakaan kiinnosta vastailla montako kertaa viikossa tahdon seksi, millaista ja mitä kivoja juttuja tykkään tehdä. Voin toki jakaa niitä omasta aloitteesta, mutta kysyminen on tunkeilevaa. Kerron kyllä oma-alotteisesti jos haluan kertoa. Koska en vastannut hänelle näihin uteluihin hän fiksuna päätteli etten pidä seksistä.

Antakaa mun kaikki kestääää!

Sähköpostin ps:ssa hän vielä ilmoittaa olevansa viaton.

sea   17:54   


0 Kommentti(a):








teacup photo from kuu_nel

sunday[.]gloomy[ät]hotmail[.]com


Listaa minut!

Listaa minut!



arkisto
heinäkuuta 2004
elokuuta 2004
syyskuuta 2004
lokakuuta 2004
marraskuuta 2004
joulukuuta 2004
tammikuuta 2005
helmikuuta 2005
maaliskuuta 2005
huhtikuuta 2005
toukokuuta 2005
kesäkuuta 2005
heinäkuuta 2005
elokuuta 2005
syyskuuta 2005
lokakuuta 2005
marraskuuta 2005
joulukuuta 2005
tammikuuta 2006
helmikuuta 2006
maaliskuuta 2006
huhtikuuta 2006
toukokuuta 2006
kesäkuuta 2006
heinäkuuta 2006
elokuuta 2006
syyskuuta 2006
lokakuuta 2006
marraskuuta 2006
joulukuuta 2006
tammikuuta 2007
helmikuuta 2007
maaliskuuta 2007
huhtikuuta 2007
toukokuuta 2007
syyskuuta 2007

vielä vanhempaa tavaraa


Get Firefox!
Powered by Blogger

Gloomy Sunday 2007 / Blogger