perjantaina, elokuuta 13

Taidan tykätä uudesta lääkäristäni.
Elina: Tuota, mulle on tullu pitkästä aikaa tosi ahdistava olo, se johtuu varmaan tästä koulun alusta ja semmosesta. Voisinko mä saada diapameja? Mulla on ollut niitä ennenkin ja ne on auttanut.
lääkäri: Joo... 5 milligrammasia vai 10 milligrammasia?
Hitto, muija tarjoo kymppejä. Viisi millisten pienin paketti on 10kpl, kymppien 30. Hah, kumpia luulet mun haluavan.
Elina: 10, ne on kätevämpiä kun ei tarvitse ottaa niin montaa ja voihan ne puolittaa tarvittaessa.

Vähän myöhemmin huomaan lääkärin kirjottaneen kymppejä 2x30. Sairasta.


Pakeneminen... Olisi lohdullista vaan lähteä, johonkin, ihan mihin vain, mutta pois täältä, johonkin jossa kukaan ei tunne. Pakeneminen on vapauttavaa ja huumaavaa, siihen jää koukkuun. Ongelma on, että joskus on pakko tulla takaisin. Juttelin psykilla tuosta pakenemisesta ja etenkin paluusta. En ole aiemmin tajunnut miten kamala isku oli tulla kotiin Lontoosta. Olihan se hankalaa, mutta nyt olen vasta ymmärtänyt miten hankalaa. En kuulunut mihinkään, en vaikka kuinka yritin. Kaikki olivat jo unohtaneet minut. Eikä ne ongelmatkaan olleet mihinkään kadonneet vaikka sainkin niistä pitkän loman. Itseasiassa masennus (ym) iski vaan pahemmin selkään. Yhtäkkiä joutuikin kestämään taas kaikkea paskaa. Olin huvitellut 8 kuukautta ja vihdoin joutuin katsomaan arkea silmiin. Kärsimään sen 8 kuukaudenkin edestä. Olisi pitänyt jäädä Lontooseen.

Ymmärtäminen oli se toinen aihe. Mulla on kyky ymmärtää ihmisten käytöstä silloinkin kun kukaan muu ei ymmärrä. En aina hyväksy tai pidä siitä mitä ihmiset tekevät, mutta se ei estä ymmärtämästä. Joskus vituttaa ymmärtää. Tahdon olla vihanen, tahdon sanoa etten perkele pidä tuosta mitä teet/sanot! Tahdon huutaa "mä en saatana käsitä miten voit tehdä noin! Vitun sika!", mutten voi. Olen kirottu ymmärtämään paskamaisiakin tekoja. Voin vain hymähtää, todeta etten ehkä pidä tästä, mutta tiedän miksi teen näin.

Jos minulta vielä joskus kysytään erikoisia kykyjä pitänee sanoa kyky ymmärtää ja taito solmia kirsikantikku suussa. Pitäisiköhän lisätä nuo cv:hen.

sea   10:58   


0 Kommentti(a):








teacup photo from kuu_nel

sunday[.]gloomy[ät]hotmail[.]com


Listaa minut!

Listaa minut!



arkisto
heinäkuuta 2004
elokuuta 2004
syyskuuta 2004
lokakuuta 2004
marraskuuta 2004
joulukuuta 2004
tammikuuta 2005
helmikuuta 2005
maaliskuuta 2005
huhtikuuta 2005
toukokuuta 2005
kesäkuuta 2005
heinäkuuta 2005
elokuuta 2005
syyskuuta 2005
lokakuuta 2005
marraskuuta 2005
joulukuuta 2005
tammikuuta 2006
helmikuuta 2006
maaliskuuta 2006
huhtikuuta 2006
toukokuuta 2006
kesäkuuta 2006
heinäkuuta 2006
elokuuta 2006
syyskuuta 2006
lokakuuta 2006
marraskuuta 2006
joulukuuta 2006
tammikuuta 2007
helmikuuta 2007
maaliskuuta 2007
huhtikuuta 2007
toukokuuta 2007
syyskuuta 2007

vielä vanhempaa tavaraa


Get Firefox!
Powered by Blogger

Gloomy Sunday 2007 / Blogger