torstaina, elokuuta 19

Nyt riitti! Mä haluan sen kissan ja heti! Mä en aio odottaa enää, että saisin rahaa kasaan, mä en aio odottaa enää sopivampaa hetkeä. Kaikki sanovat, että jos mulla ei ole varaa ostaa sitä kissaa (60e) nyt niin miten mulla olisi vara elättää kissaa/kissoja ensikotina. Koska se 60e tarvitsee kerralla. Tavalliset hiekat, ruuat ym. eivät keräänny samalla sekunnilla. Niistä tulee arkipäiväkuluja. Kyllähän ne kuukausitasolla varmasti ovat paljon, useampia kymppejä, mutta ei se tunnu samalla. Niitä ostetaan kun on tarvis, ihan kuten maitoa tai pyykinpesuainetta.

Nyt vielä pitäisi saada KKY ihmiset kiinni, tieto olenko sopiva hoitaja ja onko kissoja.


Tuosta edellisestä postauksesta vielä vähän.
Yhteydenpito on jännä juttu. Suurimmalla osalla ihmisiä on ystäviä, tuttavia tai edes puolituttuja kaukaa menneisyydestä. Minulla ei. Olen ollut ainenkin neljässä eri hoitopaikassa pienenä, olenko yhteydessä yhteenkään sen aikaiseen kaveriin? En. Olen ollut 11 eri koulussa, olenko yhteydessä yhteenkään vanhaan koulukaveriin? En. Minulla on ollut yli 20 kämppäkaveria, olenko yhteydessä yhteenkään? Yhteen. Minulla on ollut satoja työkavereita, olenko yhteydessä heihin? Yhteen...puoliksi. Minulla on kymmeniä ex-miehiä (vain yksi vakava tapaus tosin), olenko yhteydessä heihin? En. Irkissä olen nähnyt satojen menevän ja tulevan, olenko yhteydessä heihin? Vain heihin jotka näen siellä nyt. Minulla on yli 20 serkkua, olenko yhteydessä heihin tai muihin sukulaisiin? Vain kahteen...puoliksi (jos vanhempia eikä siskoa lasketa).

Lopputulos? Todella surkea.


Kävin Daddan kanssa eilen pitkän keskustelun irkissä miesten ja naisten erosta. Siitä miten kannattaa toimia parisuhteessa. Kerron siitä myöhemmin lisää.
Nyt tyydyn vain alistumaan, leikkimään marttyyriä, kuten Dadda sanoisi, minä sanoisin minä hyväksyn. En koskaan tule saamaan pitkää miestä. Aina ei saa mitä tahtoo, ei edes joka kerta. Sellaista tämä elämä on. :)

"Mut sä vain olet tuollainen
leijonamielinen, muista huolissaan
otat kaiken vastaan, vaikket aina jaksaiskaan
et osaa odottaa pahaa, mut se tulee vaan.
ei ole helppoo sullakaan
sä laitat vastaan tosissaan
mut sä vain olet tuollainen
kiltti ja kaunismielinen"

sea   19:41   


0 Kommentti(a):








teacup photo from kuu_nel

sunday[.]gloomy[ät]hotmail[.]com


Listaa minut!

Listaa minut!



arkisto
heinäkuuta 2004
elokuuta 2004
syyskuuta 2004
lokakuuta 2004
marraskuuta 2004
joulukuuta 2004
tammikuuta 2005
helmikuuta 2005
maaliskuuta 2005
huhtikuuta 2005
toukokuuta 2005
kesäkuuta 2005
heinäkuuta 2005
elokuuta 2005
syyskuuta 2005
lokakuuta 2005
marraskuuta 2005
joulukuuta 2005
tammikuuta 2006
helmikuuta 2006
maaliskuuta 2006
huhtikuuta 2006
toukokuuta 2006
kesäkuuta 2006
heinäkuuta 2006
elokuuta 2006
syyskuuta 2006
lokakuuta 2006
marraskuuta 2006
joulukuuta 2006
tammikuuta 2007
helmikuuta 2007
maaliskuuta 2007
huhtikuuta 2007
toukokuuta 2007
syyskuuta 2007

vielä vanhempaa tavaraa


Get Firefox!
Powered by Blogger

Gloomy Sunday 2007 / Blogger