torstaina, elokuuta 19

Mä en olisi saanut ihastua näin pahasti pitkään mieheen. Kaikki olemassa olevat säännöt kieltää sen. Silti huomaan kaipaavani hänen olemassa oloa, läsnäoloa, kosketusta, kaikkea. Pahinta lienee tämä tuska. Tiedän ettei mistään tule mitään, mikään ei johda mihinkään, vaikka ei sillä loppuen lopuksi ole väliä en edes tiedä haluaisinko tämän johtavan niin pitkälle. Ei niin, jotain sentään olet oppinut, ei se ole ihastunut suhun, sä olet sille jopa vähemmän kun lelu, sä olet sille mitätön. Se on vain niin kiltti ettei kehtaa sanoa mitään. Olen pelkkä hyväntekijä, asunnon lainaaja, kiltti ihminen, joku jonka ystävällisyyttä voi käyttää hyväksi.

Silti en voi tunteilleni mitään. En voi sille mitään, että elämääni on astunut kiltti, hyväsydäminen, ystävällinen ja ymmärtäväinen mies. Juuri sellainen jota olen kaivannut koko elämäni. (Ja nyt itken.) "Tietää sinusta liikaa. Tuntee sinut jostain aiemmin." "Ja vaikka heikkouteni ja hulluuteni näytän. Niin ota minut tosissaan." Stella (kiitos jn levystä) osaa sanoa juuri oikealla hetkellä ne oikeat sanat. Olen elänyt liian kauan paskassa maailmassa, maailmassa jossa olen yksin. Ympärilläni on ollut ihmisiä, hyvin läheisiäkin, hyvin rakkaitakin. Silti olen ollut aina yksin. Aina on pitänyt peitellä heikkoudet, aina on pitänyt salata jotain. Nämä sivut ovat ehkä olleet ainoa paikka missä olen kertonut, enkä aina täälläkään. En ole voinut kertoa sillä kukaan ei ymmärrä, kukaan ei hyväksy, ihmiset vain karttaisivat, halveksuisivat ja säälisivät. Edes Timo ei halunnut koskea jos tiesi minun olevan sekaisin. Ihminen jonka piti rakastaa minua sydämen pohjasta. Jopa hän vältteli minua, jopa hän sääli eikä hyväksynyt minua sellaisena kun olen.
Ensimmäistä kertaa elämässä tiedän ettei minua tuomita. Saan olla heikko, saan tehdä typeriä tekoja, saan olla itsekäs ja vahingoittaa itseäni. Tiedän ettei hän tuomitse. Niinhän sä luulet. Hän ei tuomitse, koska tekee itse samoin.

Mutta en kelpaa. En saa vastausta mihinkään. En tiedä mistään mitään. En tiedä mitä/mikä olen. Kaikki E:t, M:t, L:t, T:t ja sen sellaset pesee sut mennen tullen. Sulla ei ole mitään mitä niillä on. Sen sä tiedät.

Jos saisin yhden toiveen. Edes yhden. Toivoisin vastauksia. Ja halausta, mutta se on jo toinen, se olisi liikaa.

sea   03:53   


0 Kommentti(a):








teacup photo from kuu_nel

sunday[.]gloomy[ät]hotmail[.]com


Listaa minut!

Listaa minut!



arkisto
heinäkuuta 2004
elokuuta 2004
syyskuuta 2004
lokakuuta 2004
marraskuuta 2004
joulukuuta 2004
tammikuuta 2005
helmikuuta 2005
maaliskuuta 2005
huhtikuuta 2005
toukokuuta 2005
kesäkuuta 2005
heinäkuuta 2005
elokuuta 2005
syyskuuta 2005
lokakuuta 2005
marraskuuta 2005
joulukuuta 2005
tammikuuta 2006
helmikuuta 2006
maaliskuuta 2006
huhtikuuta 2006
toukokuuta 2006
kesäkuuta 2006
heinäkuuta 2006
elokuuta 2006
syyskuuta 2006
lokakuuta 2006
marraskuuta 2006
joulukuuta 2006
tammikuuta 2007
helmikuuta 2007
maaliskuuta 2007
huhtikuuta 2007
toukokuuta 2007
syyskuuta 2007

vielä vanhempaa tavaraa


Get Firefox!
Powered by Blogger

Gloomy Sunday 2007 / Blogger