tiistaina, heinäkuuta 13

Mä olen vähän sekasi.
Pitää aluksi korjata sen verran, että en minä nyt pelkän seksin perässä juoksen, kyllä se jn (pienellä koska isot kirjaimet hyppii silmille) on ihan mukava tyyppi noin muutenkin. Hauskahan sen kanssa on läppää heittää ja kyllä minä varmaan olen jopa vähän ihastunut. En silti halua/odota mitään sen suurempaa, koska asiat on kuten on, eikä kyllä muutenkaan. Jos se on hyvä niin voin minä seksisuhteen ottaa! ;)
Järkyttävää tässä on ehkä se, että hänkin on löytänyt tiensä tänne. Yritä tässä nyt vongata kun sivut on täynnä tekstiä miten sairas olen. Joskus kyllä pohtii kannattaako täällä oikeasti puhua jostain Pitkäniemestä jne, jos tänne eksyy enemmänkin varteen otettavia miehiä.
Ja J, olen edelleen ihmeissäni miten ihmeessä sinua kiinnostaa nämä sivut! Ei pahalla, pidin sinua liian pinnallisena, että toisten sairas mieli voisi kiinnostaa. Ehkä erehdyin, anteeksi.

Olen fiilistellyt Jamie Cullumin ja Didon tahtii koko päivän. Tässä pari loistavaa pätkää.

"I get no kick from champagne
Mere alcohol doesn't thrill me at all
So tell me why should it be true
That I get a kick out of you

Some get their kicks from cocaine
I'm sure that if I took even one sniff
That would bore me terrifically too
That I get a kick out of you"

***

"I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I shake it all, forget you
Why, why would I want to
I know we said goodbye
Anything else would've been confused but I wanna see you again"



Kommenttia...paitsi se oleellisin niin ekassa puhutaan päihdyttävistä aineista, miitti - vaatetus. Toinen, mulla ei ehkä ole hiekkaa kengissä, mutta itikanpuremia löytyy eikä raapiminen auta. ;)
Pahoittelut niille jotka eivät ymmärrä tätä pätkää. Biisit on silti hyviä, kannattaa etsiä käsiin.

sea   19:39   


0 Kommentti(a):








teacup photo from kuu_nel

sunday[.]gloomy[ät]hotmail[.]com


Listaa minut!

Listaa minut!



arkisto
heinäkuuta 2004
elokuuta 2004
syyskuuta 2004
lokakuuta 2004
marraskuuta 2004
joulukuuta 2004
tammikuuta 2005
helmikuuta 2005
maaliskuuta 2005
huhtikuuta 2005
toukokuuta 2005
kesäkuuta 2005
heinäkuuta 2005
elokuuta 2005
syyskuuta 2005
lokakuuta 2005
marraskuuta 2005
joulukuuta 2005
tammikuuta 2006
helmikuuta 2006
maaliskuuta 2006
huhtikuuta 2006
toukokuuta 2006
kesäkuuta 2006
heinäkuuta 2006
elokuuta 2006
syyskuuta 2006
lokakuuta 2006
marraskuuta 2006
joulukuuta 2006
tammikuuta 2007
helmikuuta 2007
maaliskuuta 2007
huhtikuuta 2007
toukokuuta 2007
syyskuuta 2007

vielä vanhempaa tavaraa


Get Firefox!
Powered by Blogger

Gloomy Sunday 2007 / Blogger